Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Communication Strategy in a NGO
Hrubý, Jan ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The subject of this Master’s thesis is refinement of the communication strategy of the biggest European student organisation—Erasmus Student Network AISBL. The thesis defines the status quo of the organisation and based upon its analysis it proposes an approach of creating content strategy from the point of view of the target groups (by creating personas), leading to strengthening the engagement and clarifying content targeting for individual communication channels.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Širáň, Josef ; Nosek, Zdeněk (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je provedena analýza stránek Zaujmete.cz. Na základě vzniklé analýzy a separace produktu nálepky na nehty, je navržen elektronický obchod pro daný produkt. Součástí práce je i vytvořený nový koncept elektronického obchodu a návrhy pro upoutání zákazníka včetně grafických návrhů.
Proposal for Project and Application of Project Management Methodology in the Company
Zápotocký, Eduard ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The master thesis fouses on the practical use of project management methods and project proposal with the aim to propose a new content strategy for the content website of the company. The first part deals with the theoretical background of the project management, in the second part the current state of the company is analyzed. In the last part of the thesis the project proposal itself is processed.
Proposal for Project and Application of Project Management Methodology in the Company
Zápotocký, Eduard ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The master thesis fouses on the practical use of project management methods and project proposal with the aim to propose a new content strategy for the content website of the company. The first part deals with the theoretical background of the project management, in the second part the current state of the company is analyzed. In the last part of the thesis the project proposal itself is processed.
Obsahová analýza facebookové stránky časopisu Forbes
Pištorová, Sára ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce ,,Obsahová analýza facebookové stránky časopisu Forbes" se zabývá propojením tradičních médií (konkrétně tištěného periodika) a sociálních sítí. Je zaměřena na obsahovou kvantitativní analýzu publikovaných příspěvků na oficiální facebookové stránce české mutace magazínu Forbes. Teoretická část pojednává o charakteristice sociálních sítích, jejich využití pro tištěná periodika a představuje základní funkcionality sociální sítě Facebook. Metodologická část přibližuje oblast kvantitativního výzkumu a metody obsahové analýzy obecně, přičemž je těchto principů následně využito ve vlastním výzkumu. Ten je stěžejní částí práce a odpovídá na položené výzkumné otázky, čímž dojde k potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem komunikuje český magazín Forbes v prostředí sociální sítě Facebook, a to s ohledem na strukturu publikovaného obsahu a množství interakcí generovaných fanoušky stránky.
SEO audit a obsahová analýza vybraného webu
Beneš, Martin ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá SEO auditem a obsahovou analýzou pro konkrétní webové stránky. Cílem práce je nastínit proces optimalizace pro vyhledavače a následně ověřit, zda jsou dané webové stránky dostatečně optimalizovány na základě zjištěných informací. V rámci teoretické části je definována základní problematika SEO a nejčastěji používané metody optimalizace a linkbuildingu. Také je stručně vysvětleno, jak pracují vyhledávače a na základě kterých faktorů vyhodnocují pozice stránek ve vyhledávání. Na závěr jsou popsány nezbytné nástroje pro kvalitní SEO audit. V rámci praktické části bude proveden SEO audit na základě získaných teoretických znalostí spolu s obsahovou analýzou, jejíž základ bude spočívat v analýze klíčových slov. Závěrem této kapitoly bude seznam konkrétních doporučení na základě SEO auditu pro zvýšení návštěvnosti webu z organického vyhledávání.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Širáň, Josef ; Nosek, Zdeněk (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je provedena analýza stránek Zaujmete.cz. Na základě vzniklé analýzy a separace produktu nálepky na nehty, je navržen elektronický obchod pro daný produkt. Součástí práce je i vytvořený nový koncept elektronického obchodu a návrhy pro upoutání zákazníka včetně grafických návrhů.
Communication Strategy in a NGO
Hrubý, Jan ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The subject of this Master’s thesis is refinement of the communication strategy of the biggest European student organisation—Erasmus Student Network AISBL. The thesis defines the status quo of the organisation and based upon its analysis it proposes an approach of creating content strategy from the point of view of the target groups (by creating personas), leading to strengthening the engagement and clarifying content targeting for individual communication channels.
Budování vztahu se zákazníkem pomocí info-produktů
Kročilová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Losová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku obsahového marketingu, přičemž klade důraz na tvorbu obsahové strategie, která je důležitým stavebním kamenem při budování vztahu se zákazníkem. První část práce se soustředí na nezbytnou teorii, která byla použita jako výchozí bod pro část druhou, praktickou. V praktické části bylo zrealizováno dotazníkové šetření, které mělo za cíl identifikovat online nákupní chování součastných a potenciálních zákazníků VinoPortugal. Na základě tohoto šetření a provedení několika dalších analýz byla vytvořena konkrétní obsahová strategie pro tuto společnost. Vytvoření této strategie bylo hlavním cílem práce.
Content strategy: Příprava a návrh obsahu pro web organizace
Ambrož, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Javůrek, Adam (oponent)
Práce se zabývá problematikou oboru obsahové strategie (content strategy), metodami a postupy přípravy, návrhu a tvorby obsahu firemního webu dle stanovených cílů. V teoretické části je definována role content strategy, je představen životní cyklus obsahu webu a možné přínosy a výstupy obsahové strategie ve všech jejích fázích: přípravy, analýzy, tvorby, vyhodnocení a správy obsahu. Diskutována je také interakce s dalšími obory webdesignu a zákonné limity, které ovlivňují vytváření internetového obsahu v České republice. Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout novou obsahovou strategii pro web společnosti. Po popsání výchozí situace a stanovení cílů jsou aplikovány metody systematického nakládání s webovým obsahem. Prostřednictvím výstupů obsahové strategie (definice cílové skupiny, analýza konkurence, inventura stávajícího obsahu, analýza klíčových slov, návrh informační architektury, style guide, model obsahu, plán obsahu, proces tvorby a správy obsahu) získává zájemce o problematiku vodítko, kterým se může inspirovat ve své praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.